1.664 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Fantastisk indsigt i"
Vil Du Træne Din Hest i Frihed?
Clinic med Linda Salinas i Carolyn Resnick Method – Liberty Training Kære heste-interesserede Min baggrund for at udbyde denne mulighed til dig er at jeg gennem de seneste 6 måneder har været ...
Clinic med Linda Salinas i Carolyn Resnick Method – Liberty Training Kære heste-interesserede Min baggrund for at udbyde denne mulighed til dig er at jeg gennem de seneste 6 måneder har været ...
Skrevet af: Kira H - 13. jun 2014
'Black Swan' - En inspirerrende film!
Her til aften var jeg inde og se 'Black Swan' med min mor, og jeg må da sige, Hold da op en fed film! Bjergtagende og lidenskablig og så pokkers indsigtsrig! Dejligt teknisk arbejde med håndholdt kam...
Her til aften var jeg inde og se 'Black Swan' med min mor, og jeg må da sige, Hold da op en fed film! Bjergtagende og lidenskablig og så pokkers indsigtsrig! Dejligt teknisk arbejde med håndholdt kam...
Skrevet af: Anna-Sophie Lund Johnsen - 21. feb 2011
Spar penge på din forsikring
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 54 Heste: 15 Emner: 6 Svar: 690
Så er jeg da ikke helt ved siden af, smuk smuk smuk..........
maj 2011
Følger: 25 Følgere: 222 Heste: 6 Emner: 204 Svar: 1.843
Hvis hesten virkelig udvikler hård hud og ikke kan bære et menneske uden at blive følelesløs, så undrer det mig at de studier kun har ramt Rusland og ikke resten af verden? Hmm.
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.693
jun 2011
Følger: 22 Følgere: 30 Heste: 15 Emner: 12 Svar: 34
jun 2011
jun 2011
Fantastisk indsigt i heste/mennesker